dimecres, 8 d’abril del 2009

MÉS RECOMANACIONS


Avui parlarem del cine per si aprofitant les vacances us ve de gust alguna pel•lícula de les que han estrenat i encara no heu pogut veure.
Per davant dir que he trobat a faltar en la cartellera comèdies, hi ha com una creença no escrita que els drames són millors, i a mi m’encanta riure al cine amb una comèdia intel•ligent, i, d’aquestes, crec que se n’han estrenat poques en els últims temps, recorde únicament Vicki, Cristina, Barcelona del genial Woody Allen que em va semblar un gran divertiment. No falta qui ha rist moltíssim amb Benvinguts al nord, però a mi no m’ha fet tant el pes, encara que no deixa de ser divertida.
Entre el nombrós capítol de drames estrenats jo no deixaria de veure The reader, profunda història que parla de sentiments intensos i, entre d’altres assumptes, tracta sobre la fascinació de la lectura o la lleialtat envers una persona estimada a pesar de tot.
Altra imprescindible, The visitor, el tema de la immigració emmarcada en una ciutat tan crua alhora que atractiva, segons les circumstàncies, com New York.
El seu protagonista es troba amb una situació inesperada que li desperta la solidaritat i, sense esperar-ho li dóna un sentit a la seua vida, buida i gris en eixe moment.
Es poden fer un munt de reflexions al voltant de totes dues però crec que és millor gaudir-les sense idees prèvies.
S’han estrenat moltíssimes més però a mi, a pesar dels oscares, no em semblen tan interessants com: Slumdog Millionaire o El curiós cas de Benjamin Button ( llarga a pesar de l’original itinerari vital descrit).
No voldria oblidar Vals amb Bashir, pel•lícula d’animació que recrea la primera guerra del Libano d’oníriques imatges que posen de manifest com d’absurda és qualsevol guerra.
Crec que en teniu per triar, a més de totes les pel•lícules clàssiques que podeu revisar.
Per acabar una escena, d’eixes de la història del cinema que de segur us fan riure.
A gaudir, del cine i de les vacances!!!

1 comentari:

  1. Quines recomanacions més bones; m'apunte Vals amb Bashir per demà. Fa dies que em venien parlant alguns amics i l'he anada deixant. També tinc en llista La ola Si no voleu pensar molt i no sou molt exigents, us recomane CAPITÁN ABU RAED, com un entreteniment, com si fora un conte,sense més pretensions.
    Paco López

    ResponElimina