dilluns, 16 de maig del 2011

ENHORABONA MANEL





Des d'ací la més efusiva enhorabona per al nostre alumne Manel Guzman, guanyador junt a altres cinc estudiants valencians, de l'olimpiada de Clàssiques que convoca la facultat de Filologia de València.


És el segon any que comptem amb un alumne guanyador la qual cosa ens fa felicitar igualment els seus professors de llengües clàssiques, Santa Domínguez i Rafa Martínez, a més d'Alfred durant el 1r de Batxillerat.


L'alegria de Manel i la seua família la compartim tant els seus companys com els seus professors i ens fa ser molt optimistes davant de les pròximes PAU, a més de ratificar-nos en la idea que l'esforç i els desitjos de superació rara vegada no obtenen la seua recompensa.


Enhorabona a tots.

3 comentaris:

  1. Enhorabuena Manel, te deseo mucha suerte en el grado de filología clásica. Que sepas que el que ha hecho el exaemen es mi profesor el Doctor Jordi Sanchis Llopis de Griego II.
    Te quería dar un consejo como estudiante si vas a cursar Filología Clásica es que tranquilamente este verano estudies mucho vocabulario de griego, te hará falta luego. A mí me hubiese gustado saberlo antes de ir a clase. Te lo digo como consejo porque en la universidad curiosamente los exámenes de griego son sin diccionario y los de latín si.
    Eso si con latín estate tranquilo que Santa es muy buena profesora y nos ha enseñado mucho para que no tengamos ningún problema en latín, te lo digo yo por experiencia.
    Iván Agraz Muñoz,exalumno del IES Clara Campoamor y alumno de Filología Clásica

    ResponElimina
  2. También tengo que felicitar a Santa, gracias a ti con latín no tengo ningún problema en la facultad y eso se debe a la gran profesora que eres. Te dedico una oración en griego:
    Οἷδα ὅτι σύ ἁεί μανθάνεις καλήν ὁδον·

    Te paso esta web por si te interesa por los textos http://www.hs-augsburg.de/~harsch/augusta.html#gr

    !FELICIDADES SANTA!
    Iván Agraz Muñoz

    ResponElimina
  3. Gracias, Iván. Me he alegrado mucho al leer tu comentario. Gracias también por la dedicatoria y por los consejos a Manel.¡a ver si se anima a hacer clásicas! Espero que todo vaya bien y ya sabes donde encontrarme. SANTA

    ResponElimina