dijous, 19 de febrer del 2009

PASSEIG PER VALÈNCIA


7 comentaris:

  1. El dimecres 18 de febrer anàrem d'excursió el grup de 3.PDC a València.
    Em va agradar molt tot el que férem, encara que vam caminar molt, visitàrem molts monuments històrics i vam pujar a les Torres de Quart i a les de Serrans. Va ser una de les excursions que mes m'ha agradat de totes les que he fet ja que em va riure moltísim.

    Laura Alcaraz Solá

    ResponElimina
  2. L'excursió a valéncia va ser la bomba perqué l'aborriment no va existir. Peró la caminata que ens varem donar era flipant. els monuments que varem visitar eren increibles y preciosos, despres de tot varem pendre un merescut descans en el riu del Túria per menjar. En resum és la millor excursió que he fet en el temps que porte en l'institut

    Francisco José Muñoz Martínez

    ResponElimina
  3. M'a agradat molt perqué estaven els meus companys, i va ser molt divertit veure multituds d'edificis antic, peró se va fer pesat el camí, era molt llarg, i despres de una gran búsqueda del "KEBAB" no el trobarem... :( ^^

    Miguel Angel Garcia Orón

    ResponElimina
  4. En l' escursió de dimecres hem fet molt camins i teniem que visitar tota la ciutat antiga.
    A mi personalment m' ha agradat molt l' excursio.Cuan em pujat a l' autobus no m' ha agradat molt. Tot el que hem visitat ha estat molt bé.Pero lo millor el Parc del TÚRIA .Ha estat molt bé los monuments historics.Me ha agradat molt.


    ADRIAN NICOLAE LACATUS

    ResponElimina
  5. El dimecres 18 de febrer vam anar d'excursió per València, a banda que vàrem caminar molt i per tant em vaig cansar, m'agradà molt tot el que vam fer i vam vorer, Visitàrem llocs on mai havia estat com les torres de Serrans, la Llotja, la Seu, centre de la Beneficiència etc... en conclusió m'ho vaig passar molt bé

    Ainoa Cabello Martínez

    ResponElimina
  6. Enhorabuena, profe, veo que la excursion a Valencia fue un exito!!! lastima que no se pudiera hacer lo de las bicis...Ya sabes que cuentas con la mia para otra ocasion. Tenemos pendiente la excusion ciclista al Saler.

    Isabel Sanchis

    ResponElimina
  7. Bueno, por no decir, que el video y las fotos, son fantasticos. Que artistas

    Isabel

    ResponElimina