dilluns, 6 de juliol del 2009

RECOMANACIONS D'ESTIU

Mentre fem el parèntesi definitiu de vacances anirem, de tant en tant, suggerint pel·lícules, llibres o música que ens han agradat.

Comencem amb Radio encubierta, divertida i entretinguda, amb un transfons de crítica al poder establert i uns bons actors, a més d'una magnífica banda sonora que ja justifica anar a veure-la. Vaja, d'eixes pel·lícules que et fan retrocedir a eixa edat en què no et feia vergonya aplaudir al cinema quan guanyaven els bons, us promet em vaig quedar amb ganes de fer-ho.
Us adjunte la crítica de la Turia:


"Considerado uno de los baluartes de la comedia británica actual, Richard Curtis nos invita a viajar por el tiempo hasta los años 60 para aproximarnos al fenómeno de la radio pirata –en sentido literal y figurado– y la eclosión del pop-rock. Desafiando al gobierno inglés desde un barco anclado en medio del Mar del Norte, un grupo de jóvenes DJ’s inunda las ondas con música “inmoral” –en palabras del ministro responsable de acabar con las emisoras ilegales– para una millonaria audiencia que buscaba nuevos aires de libertad en la encorsetada y represiva sociedad inglesa de entonces. Radio encubierta homenajea a esos pioneros que, desde púlpitos modernos, desafiaban al orden establecido y proponían una nueva forma de vivir, alejada del establishment.
Influenciado por el humor inteligente de M*A*S*H (Robert Altman, 1970) y los divertidos gags –el sexo es, de nuevo, la obsesión de los jóvenes protagonistas– de Desmadre a la americana (John Landis, 1978), el film es una divertida comedia, plagada de buenos actores y dotada de una excelente banda sonora, que ahonda en la convivencia de un grupo de personas. La irreverencia, no obstante, se me antoja superficial, una carnaza para espectadores descuidados, pues en ningún momento la película se aleja de la senda de lo políticamente correcto. Entretiene. "


1 comentari:

  1. FAREM PER VEURE-LA I ENS ENTRETINDREM MENTRE ARRIBEN LES VACANCES DEFINITIVES. GRÀCIES PER LA RECOMANACIÓ.

    ResponElimina