dijous, 3 de desembre del 2009

QUÈ US SEMBLA LA SCARLETT JOHANSSON I EL SEU MÓN?

"Fer de model és divertit"
Scarlett Johansson renova com a imatge de Mango amb una desfilada a Madrid però no té intenció de dissenyar. L'actriu confirma que debutarà a Broadway amb una obra d'Arthur Miller
M.J. Jordan
Madrid

Scarlett Johansson travessa uns moments en què el seu nom s'associa més a campanyes publicitàries glamuroses que a pel·lícules, un fet que ella viu amb normalitat: "És beneficiós tenir presència pública i en els anuncis pots actuar, mostrar les diferents cares que tens. És divertit fer-ho". La veiem convertida en una Marilyn Monroe voluptuosa per anunciar un exquisit perfum i de sobte Mango inunda els carrers amb la seva imatge a la manera de Nastassja Kinski: "M'encanta aquest símil perquè ella va fer de mare meva en un film, va ser un bon càsting", deia ahir al migdia a Madrid a un grup de periodistes.

Ho feia unes hores abans de ser la convidada d'honor de la desfilada i gran festa de presentació de la moda per a la primavera vinent de la firma catalana que ella també anunciarà. Mango ha comptat per segon cop amb la polifacètica actriu com a imatge però ella no s'ha llançat a dissenyar res com va fer la seva antecessora, Penélope Cruz: "És molt laboriós. Si ho fes m'entregaria al màxim i no tinc prou temps. Però sí que m'agradaria crear un parell de peces", respon vestida amb un conjunt d'aires molt anys cinquanta que marca la seva figura sempre curvilínia. Scarlett no té l'obsessió malaltissa per estar prima com altres estrelles de Hollywood. "Jo intento donar una imatge saludable", afegeix.

Roba per a les amigues
"M'ha agradat molt aquesta feina perquè coneixia el fotògraf, Mario Sorrenti, i hem treballat molt a gust. A més, trobo que és una roba molt accessible, jove i actual, que es poden posar les meves amigues". I ella. Perquè Scarlett assegura que quan viu la seva vida li agrada deixar els talons de banda, cosa que no pot fer a les festes on va. "Vaig de diferent manera segons el que faig, però es pot ser jove i sofisticada alhora", assegura l'actriu que ha tornat al ros dels seus cabells després d'haver provat tonalitats més fosques. Johansson no té cap problema a experimentar amb el seu look igual que ho fa en la seva professió. Aquests dies s'acaba de confirmar que debutarà a Broadway al gener representant el drama Panorama des del pont d'Arthur Miller. Què millor que una obra d'un exmarit de Marilyn per a la que diuen que és la successora estètica de l'actriu més mitificada del segle XX? "Estic emocionada perquè és una bona companyia i Broadway em retorna a la meva infància", comentava ahir Scarlett, que farà de noia de 17 anys. "No fa tant que els vaig deixar enrere!", apuntava quan l'hi comentava. Molt professional i correcta en tot moment, Scarlett evita concessions a l'espontaneïtat en les respostes.

Fins i tot quan se li demana pels seus records de la Barcelona, on fa dos anys va rodar Vicky Cristina Barcelona, respon amb generalitats: "Vaig interpretar una turista i m'hi vaig sentir com a tal. Va ser un temps agradable, escoltant música, menjant bé. Es menja molt d'arròs a Barcelona". L'actriu, que de moment no té plans per tornar a treballar amb Woody Allen, tampoc especifica com se sent interpretant cançons de trencament amorós en el disc de duets Breake up que ha fet amb el músic Pete Yorn, ara que ja fa un any que és una dona feliçment casada: "Les cançons són de Pete de fa un temps i no crec que tinguin a veure amb les seves experiències", afirma.

Al vespre, la desfilada de Mango a la Caja Mágica va convocar una multitud de rostres coneguts, entre els quals hi havia Moisés de la Renta, fill d'Óscar de la Renta, que ha fet una sèrie de samarretes per a la marca. Aquest és el primer cop que la festa es trasllada de Barcelona a Madrid.
Avui

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada