dissabte, 13 de febrer del 2010

CONEGUEM ISIDRE CRESPO, ESTUDIÓS DE FUSTER

(Extracte d'un entrevista feta a Isidre Crespo per Ferran Garcia, ja fa un temps..)

"[...] Estic content de poder ser útil encara al meu País [...] La jubilació és més plena si té una projecció social.
A més, em trobe a gust en el món que m'ha tocat viure: la família, la Mediterrània, la cultura, els companys. sense oblidar que aquest món porta també les preocupacions d'aquell que no veu justos el patiment, les discriminacions i les injustícies de tanta gent.
Valore també que la gent està fent-se contínuament i que la nostra felicitat prové de les amistats que u conserva i cultiva, ja ho deia el mestre Fuster: "Endivinar els amics, aquest és el secret". En més d'una ocasió, en ser preguntat pels meus ànims, acostume de contestar: "M'alimente de les meues conviccions."
Persones amigues, País amic, món amic: el món és meu i me l'estime, els amics són meus i m'els estime també."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada